Mat en Español<br>Veronica Ponieman<br>Class 636

Mat en Español
Veronica Ponieman
Class 636

Watch this Class
Lovely class. My Spanish is limited, but this just goes to show the universatality of Pilates. One doesn't need to know Spanish to complete the exercises. Thank you.
THANK EVERYBODY FOR THE BEAUTIFULL COMMENTS....
GRACIAS A TODOS POR LOS BELLOS COMENTARIOS!!!!
Yo quiero ver más vídeos en Español¡¡¡¡¡ sois los mejores¡¡¡ gracias¡¡¡ También soy de España¡¡¡ acordaros de nosotrossssss¡¡¡
Asuncion~ We are going to try and film more classes in Spanish with our instructors who are bilingual!

Asuncion ~ Vamos a tratar de filmar más clases de español con nuestros instructores que son bilingües!
Excelente Vero!!! me encantan tus clases, sos tan didáctica..., y agradecería más clases en español!!!Thank you!!
Espero poder estar nuevamente presentando en Pilates Anytime!
Thanks!
Asuncion and Graciela ~ This has taken us a while, but we have added Spanish subtitles to Brent Anderson's "Mat for Back Pain" class as an experiment.

You can view the video here. The Spanish subtitles can be selected by clicking on the box in the lower right-hand corner of the video player screen labeled "CC," and selecting the Spanish language option.

We would love to hear your feedback on whether this is a good, easy to view Spanish translation. We are also curious to know what other videos you would like to see subtitled in Spanish. Your response as a forum post, or as an email to contact@pilatesanytime.com would be very much appreciated! Thank you.
Asuncion and Graciela ~ Esto nos ha llevado un tiempo, pero hemos agregado subtítulos en español al video de Brent Anderson "Mat Para el Dolor de Espalda" como un experimento.

Puedes ver el video aqui. Los subtítulos en español se pueden seleccionar haciendo clic en el cuadro en la esquina inferior derecha de la pantalla del reproductor de vídeo con la etiqueta "CC," y seleccionar la opción de idioma español.

Nos encantaría escuchar sus comentarios acerca de la traducción al español, si es entendible y si hay alguna manera de que podamos mejorar. También queremos saber qué otros vídeos les gustaría ver con subtítulos en español. Podes darnos tu respuesta como un mensaje en el foro, o como un correo electrónico a contact@pilatesanytime.com Estamos muy ansiosos por tu comentarios! Gracias.
Al fin una Argentina!!! que seamos más las que tengamos la posibilidad de ofrecer clases en PilatesAnytime!!
Gracias Veronica. me encanta tu clase. Una pregunta, puedes poner el enlace del sitio donde se puede ordernar la pelota en USA?
11-20 of 33

You need to be a subscriber to post a comment.

Please Log In or Create an Account to start your free trial.

Footer Pilates Anytime Logo

Move With Us

Experience Pilates. Experience life.

Let's Begin